Informasjon og filer
Trykk på lenkene under for å finne frem til det du trenger.
Klubbhandbok og sportsplan
KLUBBHANDBOK
Klubbhåndboka for Florø SK Handball skal svare på de viktigste spørsmålene om klubben og gjøre det enkelt å finne ut hva som gjelder internt i klubben. Den skal sikre at det er kontinuitet i det som bestemmes og gjøres. Den er laget av styret med utgangspunkt i mal fra Norges Idrettsforbund (NIF) som Norges Håndballforbund (NHF) bruker og etter innspill fra komiteer, utvalg, trenere, utøvere og foreldre i klubben. Mye av underlaget er hentet primært fra NIF og NHF siden hjemmesider eller er linket dit.
Den er et arbeidsverktøy for alle medlemmer, utøvere, foreldre, styret, komiteer, utvalg, ansatte, trenere og dommere i klubben vår. Håndboka skal benyttes til å forstå og kommunisere hva som er viktig i vår klubb, hvilken klubb vi er, hva vi skal oppnå, hva vi tilbyr, og hvordan vi gjør ting.
Klubbhåndboka er sentral i klubbens arbeid med å heve kvaliteten i alle ledd og vil være gjenstand for en løpende revisjon.
Selv om klubbhåndboka nå er godkjent av styret er dette kun et første utkast (80 %). For at boka skal bli bedre er vi avhengig av tilbakemelding på feil, mangler eller forhold som er mangelfullt eller ikke beskrevet slik at den kan bli oppdatert.
Florø Sportsklubb besluttet ny lov for Florø Sportsklubb basert på NIF sin lovnorm på årsmøte 26 mai 2020 iht ref A.
Den kan være nyttig å ha lest igjennom for å vite hva som står der om en kommer i tvil.
HANDLINGSPROGRAM 2020-2025
MÅL OG HANDLINGER til Florø SK Handball handlingsprogram
SPORTSPLAN til Florø SK Handball handlingsprogram
LOV FOR FLORØ SPORTSKLUBB BASERT PÅ NIF SIN LOVNORM
Lover og regler
Regionstyret i Region Vest har revidert og vedtatt bestemmelser og kampreglement for sesongen 2019/2020.
Dei finn du her: Praktisk info – lover og reglar Norges håndballforbund
Instrukser
Instrukser
All info om mat, kiosk, sekretariat, oppgjerskjema, dommarrekning, lagskilt til garderobe m.m. finst i den røde kioskpermen som finst i det låste skapet i kjøkkenøya i kiosken. PCen som brukast til LiveKamp skal låses inn i det låste skapet i kjøkkenøya i kiosken. Nykel til skapet finst på nykelknippet i nykelboksen.
- 1. Rutinebeskrivelse for registrering av kampresultat og handtering av kamprapporter
Registrering av Digital kamprapport (standard)
Det finst ein lapp klistret på pc:en med info. Det skal og vere ein ikon på skrivebordet for TurneringsAdmin, der man logger på.
2. Rettleiing «Min idrett»
3. Arbeidsinstruks for sekretariat sesongen 2023-2024
Instruksene for Florø idrettssenter.
Arbeidsinstruks for sekretariat
4. Arbeidsinstruks for kiosk 2022-2023
Arbeidsinstruks for kiosk (versjon september 2022)
5. Instruks for Oppgjersskjema
6. Billetsal på handballkampar sesongen 2022-2023
Billettsal-på-handballkampar-sesongen-20222023.pdf
7. Bruk av mikrofon Florø Idrettssenter
8. Generelle branninstrukser
Branninstrukser-for-Florø-Idrettssenter.pdf
FLORØHALLEN
Instruks-arrangementansvar-i-Florahallen.docx.pdf
Vestland fylkeskommune har laga eit skriv med reglar for Florø idrettssenter (FIS)
Reglement Florø idrettssenter
For alle som oppheld seg i Florø idrettssenter gjeld reglar om alminneleg god oppførsel og orden. Dette vil gi betre trivsel for alle, og hindre unødig slitasje på bygning og inventar.
Def.: ”Leigetakar”, er ansvarleg person som er oppsett på trening, kamp, kurs, skuletime eller arrangement. Ansvarleg person skal alltid være over 18 år.
BRUKSREGLER FOR FLORØ IDRETTSSENTER
1. Leigetakar er ansvarleg for sine utøvarar i den tildelte treningstida/leigetida og må følge hallen sitt reglement.
2. Vaktene kan vise vekk dei som ikkje retter seg etter ordensreglar.
3. Alt klebyte skal vere i garderobane. Verdisaker bør av sikkerheitsmessige grunnar takast med inn i hallen eller låsast inn i verdiskap.
4. Når treninga er slutt skal lag/støtteapparat gå til garderobar.
5. Leigetakar må respektere andre si treningstid. Det er ikkje tilgang til hallene før eigen treningstid begynner.
6. Leietakar går til slutt og kontrollerer at det er rydda i hall og garderobar.
7. Klister skal berre nyttast av J/G 15 år eller eldre. Det er berre vassbasert klister som er tillate. Klister på bane og veggar skal fjernast etter trening og kamp av leigetakar. Ballar med klister skal reinsast før bruk. Det er trenar sitt ansvar å følge opp at disse reglane blir følgt.
8. Utstyr skal brukast med nødvendig forsiktigheit. Etter bruk skal materiell og utstyr settast tilbake på rett plass.
9. Handballmål og motorisert utstyr som skiljeveggar og basketballkorger har eigen instruks i hallen.
10. Viss anna aktivitet enn vanlig trening treff på vekedagar skal eigar/skule varslast. (eks. treningskampar, seriekampar og arrangement).
11. Det er ikkje tillate å røyke, snuse, bruke alkohol eller andre rusmidlar i nokon av idrettshallenes rom eller uteområde.
12. Dyr, med unnatak av førarhund, har ikkje tilgjenge til Flora idrettssenter.
13. Ballspel er ikkje tillate i korridorar, løpebane, garderobar eller tribune.
14. Sykkel, el sparkesykkel, rullebrett eller liknande er ikkje tillate inne på senteret.
15. Det må berre brukast innesko som ikkje set merke.
Fairplay Vert
INFO OM FAIR PLAY-VERT FRÅ NHF:
«Vi håper at alle får en fantastisk håndballsesong, og forutsetningen for dette er at alle håndballkamper i alle aldersklasser foregår i trygge rammer der mestringsglede og Fair Play står i fokus.
En Fair Play-vert skal være en godt synlig person som sikrer at kampen gjennomføres i rette Fair Play-ånd både på og utenfor banen. NHF Region Øst sender ut informasjon og vester til alle våre klubber nå i august.
Dette betyr blant annet ekstra fokus på at dommerne blir tatt godt vare på og behandlet med respekt. Vi trenger mange dommere i regionen for at alle kampene skal kunne gjennomføres. Dersom de blir godt tatt imot, og får en god opplevelse, vil de trives bedre i rollen sin og fortsette utviklingen til det beste både for seg selv og håndballen.
Fair Play-vert:
- En person fra hjemmelaget/arrangørklubben oppnevnes som kampens vert
- Personen ifører seg NHF sin Fair Play-vest
- Ideelt sett bør det rulleres på hvem som er kampens vert, slik at mange får et forhold til dens oppgaver
Fair Play-vertens oppgaver:
Før kamp:
- Ønske spillere, trenere og dommere velkommen til kamp og oppfordre til god stemning og Fair Play, eventuelt henvise til garderobe
- Sørge for at lydfil/video med Fair Play-budskap avspilles før kamp eller at speaker leser opp «Fair Play-tekst» (se teksten nederst i saken)
Under kamp:
- Være godt synlig i hall og på tribuneområde og fremme god sportsånd.
- Sørge for at alle får en positiv opplevelse. Om det skulle være nødvendig, ta tak dersom noen ikke opptrer som ønskelig, på eller utenfor banen. Henvise til «Fair Play».
- Ha ekstra oppmerksomhet på uønsket adferd mot dommere.
- Følge med på om det filmes/streames fra tribunen – HUSK! det er ikke tillatt uten samtykke. Og ikke i det hele tatt under 15 år.
Etter kampen:
- Dersom det oppstår uønskede hendelser som ikke er forenlig med Fair Play – meld fra til klubben/klubbstyret og be de ta saken videre med regionen dersom det er nødvendig.»
FAIR PLAY-TEKST
Kjære håndballvenner, spillere, trenere, dommere og dere som er publikum.
Håndball skal være gøy – og er en idrett for alle. På våre arrangementer og ellers på våre aktiviteter, er vi opptatt av Fair Play.
Vi ber dere støtte deres lag på en fair og sporty måte, samt vise en positiv holdning ovenfor samtlige deltagere, dommere og øvrig publikum.
Ha en fantastisk dag i Florø idrettssenter/Florøhallen
Medlemskap
Medlemskap
Medlemskapet gjeld Florø Sportsklubb og dekkjer alle aktiviteter innen klubben. Du må ha betalt medlemskontingenten for at forsikringa skal gjelde for spelaren. Ta kontakt med Eva Orheim, viss du har spørsmål om medlemskontingenten: Eva Orheim (orheimeva@gmail.com)
Florø SK Handball er pliktig til å nytte eit godkjent elektronisk system for medlemslister. Vi bruker Norges idrettsforbund sitt fellessystem for inn- og utmelding av idrettslag, «Min idrett». Du kan lese meir om Min idrett på heimesida deira.
Inn- og utmelding i idrettsklubben gjer du på di personlige side i Min idrett. Om du ikkje har ein profil på Min idrett må du opprette ein slik profil for å kunne melde deg eller eit familiemedlem inn i idrettslaget. For å opprett din profil på Min idrett går du til www.minidrett.nif.no.
Vi har laga ein rettleiar for korleis du går fram for å opprette din profil og korleis du melder inn ein eller fleire personar i idrettsklubben. Du kan opprette ein profil uten å melde deg inn som medlem. Ikkje krysse for nokon aktivitet på din profil, men berre på ditt barn sin profil.
Du må vere medlem for å få stemme på årsmøtet. Viss du ikkje er aktiv, så kan du vere støttemedlem og få stemmerett.
For spørsmål kring ditt medlemskap i Florø SK Handball, kontakt medlemsansvarleg:
Annbjørg Hestdal, tlf. 913 00 107, mail: annbjorg@florohandball.no
Treningsavgift for 2024-2025
Treningsavgift for 2024-2025
Aldersgrupper | Pris pr. halvår | Talet på økter |
6-9 år | 500,- | 1 økt pr veke i gymsal |
10-11 år | 1 000,- | 2 økter pr veke i hall |
12 år | 1 500,- | 3 økter pr veke i hall |
13-16 år | 1 900,- | 3 økter pr veke i hall |
Senior 1. laget | 2 000,- | 3-4 økter pr veke i hall |
Senior 2. laget og 4. div | 1 400,- | 2 økter pr veke i hall |
Florø United | Gratis | 1 økt pr veke i gymsal |
Alle som i løpet av året starter og deltek i regelmessig aktivitet i regi av Florø SK Handball, pliktar å betale treningsavgift. Når ein spelar har vore med og trent ein månads tid vert den rekna som «regelmessig», og må betale treningsavgift for inneverande sesong. Det er ikkje noko krav at ein spelar, som er med på treningane, må vere med på kamp. Vil spelaren berre vere med på treninga, så er det helt ok. Den dagen spelaren er klar for det, viss den kjem, så får spelaren vere med på kamp. Vår klubb er til for alle.
Har du spørsmål om treningsavgifta? Ta kontakt med Annbjørg Hestdal
I tillegg til treningsavgift skal det også betalast kontingent på kr 200,- til Florø Sportsklubb. Den gjeld for alle idretter innan Florø Sportsklubb.
Kontingenten inneheld barneforsikring i klubben fram til utøvaren fyller 13 år. Du kan lese meir om barneforsikringa på NIF si heimeside. Utøvarar som er 13 år og eldre må løyse lisens for å vere forsikra. Sjå lenkje hos NHF «Lisens og forsikring i håndball»
Medlemskontingenten er ei viktig inntekt for idrettsklubben og blir nytta til å betale fellesutgifter. Den gjeld for alle idretter innen Florø Sportsklubb.
Ta kontakt med Eva Orheim viss du har spørsmål om medlemskontingenten,
Epost: Eva Orheim (orheimeva@gmail.com)
Frå det året spelaren fyller 13 år må det betalast lisens for at spelaren skal kunne spele kamp. Lisensen er forsikring av spelaren. Les meir HER.
Med atterhald om trykkfeil.
Informasjon til foreldra og andre frivillige
Informasjon - Foreldra og andre frivillige
DUGNAD
Vår klubb drivs av dugnad og er avhengig av at så mange som mogeleg, foreldra eller andre frivillige, hjelper til ved turneringer, cuper og andre arrangement. Det er litt jobb og mykje moro å samles for å hjelpe borna våre med å få ha kjekke og trygge fritidsaktiviteter. Her finn du litt info om dugnadstimar og liknande.
BILETETAKING OG FILMING/STRØYMING
Vi tar mange biletet og filmar og strøymer mange kampar (live streaming), som vi legg ut på sosiale medier og som blir trykt i årsheftet. Alle spelarar, eller føresette, må godkjenne at vi publiserer bilete og film. Her finn du skjema som skal fylles i av alle spelarar og som leveres til lagkontakt eller trenar i spelaren sitt lag.
SAMTYKKEERKLARINGSSKJEMA BILETE/FILM/STRØYMING
INSTRUKSER TIL KIOSK OG SEKRETARIAT
Du finn instrukser til m. a. kiosk og sekretariat her: INSTRUKSER
REGLEMENT FOR FLORØ IDRETTSSENTER
Vestland fylkeskommune har lage eit skriv med reglar som gjeld alle.
«For alle som oppheld seg i Florø idrettssenter gjeld reglar om alminneleg god oppførsel og orden. Dette vil gi betre trivsel for alle, og hindre unødig slitasje på bygning og inventar.
Def.: ”Leigetakar”, er ansvarleg person som er oppsett på trening, kamp, kurs, skuletime eller arrangement. Ansvarleg person skal alltid være over 18 år.»
Last ned PDF-filen her: REGELEMENT FLORØ IDRETTSSENTER
Reglement Florø idrettssenter
For alle som oppheld seg i Florø idrettssenter gjeld reglar om alminneleg god oppførsel og orden. Dette vil gi betre trivsel for alle, og hindre unødig slitasje på bygning og inventar.
Def.: ”Leigetakar”, er ansvarleg person som er oppsett på trening, kamp, kurs, skuletime eller arrangement. Ansvarleg person skal alltid være over 18 år.
BRUKSREGLER FOR FLORØ IDRETTSSENTER
1. Leigetakar er ansvarleg for sine utøvarar i den tildelte treningstida/leigetida og må følge hallen sitt reglement.
2. Vaktene kan vise vekk dei som ikkje retter seg etter ordensreglar.
3. Alt klebyte skal vere i garderobane. Verdisaker bør av sikkerheitsmessige grunnar takast med inn i hallen eller låsast inn i verdiskap.
4. Når treninga er slutt skal lag/støtteapparat gå til garderobar.
5. Leigetakar må respektere andre si treningstid. Det er ikkje tilgang til hallene før eigen treningstid begynner.
6. Leietakar går til slutt og kontrollerer at det er rydda i hall og garderobar.
7. Klister skal berre nyttast av J/G 15 år eller eldre. Det er berre vassbasert klister som er tillate. Klister på bane og veggar skal fjernast etter trening og kamp av leigetakar. Ballar med klister skal reinsast før bruk. Det er trenar sitt ansvar å følge opp at disse reglane blir følgt.
8. Utstyr skal brukast med nødvendig forsiktigheit. Etter bruk skal materiell og utstyr settast tilbake på rett plass.
9. Handballmål og motorisert utstyr som skiljeveggar og basketballkorger har eigen instruks i hallen.
10. Viss anna aktivitet enn vanlig trening treff på vekedagar skal eigar/skule varslast. (eks. treningskampar, seriekampar og arrangement).
11. Det er ikkje tillate å røyke, snuse, bruke alkohol eller andre rusmidlar i nokon av idrettshallenes rom eller uteområde.
12. Dyr, med unnatak av førarhund, har ikkje tilgjenge til Flora idrettssenter.
13. Ballspel er ikkje tillate i korridorar, løpebane, garderobar eller tribune.
14. Sykkel, el sparkesykkel, rullebrett eller liknande er ikkje tillate inne på senteret.
15. Det må berre brukast innesko som ikkje set merke.
ANSVAR
1. Utover alminneleg erstatningsrettsleg ansvar er VLFK utan ansvar for ulykker eller skade på personar eller eigedom, tap av private effektar, verdisaker og liknande i forbindelse med utleige.
2. Leigetakar skal alltid ha kompetanse på førstehjelp og sjølv ta med nødvendig førstehjelpsutstyr, og orientere seg om brannforskrifter og naudutgangar. Det skal utførast brannøvingar i henhold til regelverk.
3. Leigetakar er økonomisk ansvarleg for utstyr som forsvinn samt skade på utstyr og inventar som ikkje kan reknast som slitasje eller hendeleg uhell.
4. Skader eller uregelmessigheiter skal straks meldast til driftspersonalet.
5. Ved uvørden bruk eller mangelfull opprydding må leigetakar betale for ekstra reinhald og evt. reparasjonar.
6. Leigetakar er økonomisk ansvarleg for utrykkingsgebyr i forbindelse med uaktsam eller forsetteleg utløysing av brannalarm/innbrotsalarm.
7. Klede og utstyr blir den 1. i kvar månad kasta eller gitt til veledige organisasjonar.
ARRANGEMENT
1. Det skal søkast om bruk av hallen i skuleferiar samt ved bruk i skuletida.
2. Skulen disponerer hallene i tidsrommet 08:00 til 16:00 på kvardagar. Bruk av lokala til andre formål enn idrettslege aktivitetar, er berre aktuelt etter spesiell søknad og vurdering.
3. Ved arrangement må leigetakar sjølv sørge for nødvendig vakthold, også på parkeringsplass (uteareal).
4. Vaktpersonell må være godt kjent med bruksregler, branninstruks, rømningsvegar og kvar sløkkeutstyret er plassert.
5. Eventuell reklame i forbindelse med arrangement skal avklarast med eigar.
6. Alle leide lokale skal ryddast, vaskast og tømmast for boss. Utstyr og inventar skal settast på plass. Boss skal fjernast av leigetakar.
7. Ved eigen kioskdrift under arrangement skal kjøkken og dei tilhøyrande areal reingjerast etter avtale med reinhaldspersonale.
Førde 03.05.2021
Del dette:
Trygg på trening
Trygg på trening
Fredag 4. oktober inviterte Florø SK Handball til foredraget TRYGG PÅ TRENING i festsalen på Florø Samfunnshus.
TRYGG PÅ TRENING er et samarbeid mellom SMISO, Redd Barna og Hordaland Idrettskrets.Foredragsholderne er Trond Berge Høvik fra SMISO og Maria Dalsbø, prosjektleder i TRYGG PÅ TRENING i Hordaland idrettskrets.Føredraget blei strøymt og du finn det her: TRYGG PÅ TRENINGLes meir om føredraget her: INVITASJON TIL TRYGG PÅ TRENING
Årsmelding og handlingsplan
Dokumenter
2020-03-12-Arsmelding-for-Floro-SK-Handball-2019..pdf
2020-05-03-Sakliste-og-saksdokumenter-for-årsmøte-for-2020-i-Florø-SK-Handball..pdf
2021-05-09-Arsmelding-for-Floro-SK-Handball-2021.pdf
2021-05-09-Sakliste-og-saksdokumenter-for-arsmote-for-2020-i-Floro-SK-Handball..pdf
2022-03-24Arsrapport-Floro-SK-Handball-2021.pdf
2023-03-16-Arsmelding-Floro-SK-Handball-2022.pdf
2024-03-10-Arsmelding-Floro-SK-Handball-2023-FINAL-.pdf
APP-1-til-Del-2-Mal-og-handlinger-til-Floro-SK-Handball-handlingsprogram-2023-2028 (1).pdf
APP-1-til-Del-2-Mal-og-handlinger-til-Floro-SK-Handball-handlingsprogram-2023-2028.pdf
Dokumentasjon-årsmøte-2019.pdf
Protokoll-arsmote-2024-med-sign.pdf
Vedlegg-1-til-APP-1-til-Del-2-Sportsplan-til-Floro-SK-Handball-Handlingsprogram-2020-2025.-1.pdf
Vedlegg-A-Arsregnskap-Floro-SK-Handball-2022.pdf
Vedlegg-A-Arsregnskap-FSK-Handball-2023.pdf
Vedlegg-B-Floro-SK-Handball-Handlingsprogram-2023-2028.-.pdf
Vedlegg-B-Floro-SK-Handball-Handlingsprogram-2024-2029.pdf
Vedlegg-C-Budsjett-Floro-SK-Handball-2023-.pdf
Vedlegg-C-Floro-SK-Handball-budsjett-for-2024.pdf